Jesteś tutaj: zrozumiecsprzedaz.pl > Finanse przedsiębiorstw > Jak wybrać zewnętrzne biuro rachunkowe

Chargeback, w służbie bezpieczeństwa

Ostatnie lata to intensywny rozwój tzw. e-handlu, Chargeback, w służbie bezpieczeństwa który jest niczym innym jak formą dokonywania zakupów wszelakich za pośrednictwem najmodniejszego medium jakim jest internet. Zakupy w sieciach internetowych budzą jednak wątpliwości w wielu użytkownikach, ponieważ kontakt z „wirtualnym” sklepem nie daje pewności dokonania transakcji zgodnej z oczekiwaniami samego nabywcy. Pomijając kwestię ryzykownego wysyłania pieniędzy obcym ludziom, pojawia się jeszcze problem, tzw. reklamacji i kwestii zwrotu należności z tym faktem związanych.

Chargeback to nic innego jak obciążenie zwrotne, które daje pełną możliwość zareklamowania transakcji dokonanej kartą płatniczą, zarówno debetową, jak i kredytową, o ile usługa lub towar, za który płacimy nie został dostarczony. Chargeback, w służbie bezpieczeństwa Oznacza to, że nie tylko w przypadku nieudanych lub reklamowanych w internetowym sklepie zakupów można uzyskać całkowity zwrot zapłaconej kwoty. W przypadku, gdy złożone zamówienie nie zostało zrealizowane zgodnie z przyjętymi ustaleniami, lub w ogóle nie doszło do jego realizacji, wówczas wystarczy udać się do banku, aby tam złożyć odpowiednią reklamację, dzięki której uzyska się pełen zwrot kwoty jaka została uiszczona sprzedawcy. Najistotniejszym punktem w usłudze chargeback jest to, że bank nie ma prawa odmówić przyjęcia takiej reklamacji. Chargeback, w służbie bezpieczeństwa Niezależnie od reakcji pracownika banku, każdy klient który znajdzie się w podobnej sytuacji, ma pełne prawo do odzyskania własnych pieniędzy.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.