Jesteś tutaj: zrozumiecsprzedaz.pl > Biznes > Problemy z branżą rękodzieła

Chargeback

Wielu klientów obawia się utraty pieniędzy jeśli dokonają zakupu u nierzetelnego sprzedawcy. Chargeback Może się także zdarzyć, że dokonasz zakupu w firmie, która ogłosiła upadłość. Na przykład opłacasz wycieczkę zagraniczną w biurze podróży, które ogłasza upadłość i nie możesz odzyskać twoich pieniędzy. Aby uchronić się przed takimi problemami najlepiej jest płacić kartą płatniczą, która umożliwia złożenie reklamacji płatności. Reklamacja taka nosi nazwę chargeback. Chargeback Jest to procedura, w wyniku której bank podejmuje próbę odzyskania środków w imieniu klienta. Bank wysyła określone kody do organizacji, która dokonała obciążenia karty. Organizacja musi w określonym czasie udowodnić, że obciążenie karty było uzasadnione. Chargeback oznacza, że z chwilą rozpoczęcia procesu reklamacji bank blokuje środki, które mają być zwrócone klientowi. Chargeback Jeśli okaże się, że reklamacja była uzasadniona, pieniądze zostają odblokowanie i zwracane klientowi.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.