Jesteś tutaj: zrozumiecsprzedaz.pl > Oszczędzanie > Oszczędzanie na rachunkach

Kiedy korzysta się z reklamacji chargeback

Chargeback jest formą reklamacji, kiedy to bank stara się o zwrot pieniędzy w imieniu klienta, który sam nie może o ten zwrot wystąpić. Kiedy korzysta się z reklamacji chargeback Chargeback związany jest tylko z płatnościami przy użyciu kart płatniczych dlatego też w niektórych przypadkach płatność kartą jest bezpieczniejsza niż na przykład przelew. W jakich sytuacjach można korzystać z chargeback. Może się zdarzyć, że korzystając z bankomaty, nie cała kwota została wypłacona. Zdarza się, że klient kupuje towar przez Internet ale nie jest z niego zadowolony albo w ogóle towaru nie otrzymał. Kiedy korzysta się z reklamacji chargeback Mógł również otrzymać towar uszkodzony. Jeśli sprzedawca nie zwrócił klientowi pieniędzy można skorzystać z reklamacji chargeback. W czasie transakcji przy użyciu kart mogą też nastąpić różne pomyłki. Karta została obciążona więcej razy niż powinna. Klient anulował transakcję lub nie mógł jej dokonać w wyniku jakiegoś błędu, mimo tego karta została obciążona. Inna sytuacja to taka, gdy z karty pobrano opłatę za usługę, która nie została zamówiona. Kiedy korzysta się z reklamacji chargeback Reklamacja chargeback pozwala klientowi odzyskać pieniądze.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.